Baner

trwa inicjalizacja, prosze czekac... Gry Erotyczne

Baner 3

trwa inicjalizacja, prosze czekac... GRY MMO

Pieniądze

GRY

piątek, 29 marca 2013

Takie challenge


Cześć,
Wreszcie mam ferie (nie tylko ja zresztą) i mogę coś dla Was napisać. Czekaliście długo na nowy post, przepraszam, ale szkoła robi swoje. Na wstępie dziękuję bardzo serdecznie Jasiek11 za zrobienie za mnie sesji i makijażu, a także za udostępnienie konta!
Początkowo look miał być na żarty, na złość dodałam takie barwy. Ale ostatecznie byliśmy w szoku, wyszło coś subtelnego, luźnego i ciekawego. Przejdę do omawiania, na samym początku wybierałam spodnie, ten typ chłopcy lubią najbardziej (i szczerze się im nie dziwię), więc ich użyłam. Następnie sięgnęłam po creepersy, uwielbiam je, i w wersji męskiej, i damskiej. Pasują super do całości! Postawiłam na zwykły sweterek, w końcu miało być "dziewczęco i delikatnie" (outfit jak wspominałam, nie był robiony poważnie). Niestety góra mi się nie podobała i musiałam ją zakryć, w tym celu użyłam szalika. Zwróćcie uwagę na tło sesji, strój i ten właśnie szal! Wpierw szukałam ciekawej czapki, z czasem doszłam do wniosku, że w ogóle by tutaj nie pasowała, w końcu jedna strona wyniosła i subtelna, druga "skejterska"? Absolutnie. Moje poszukiwania były krótkie, znalazłam chyba największy hit na msp, słuchawki. Czemu mówię o nich jako o hicie? Myślę, że prawie każdy je posiada, a do tego, rok temu słuchawki królowały na liście najlepiej sprzedających się ubrań. Do tej mody myślę, że warto wrócić, luźno i ekstrawagancko, bo takowe "nauszniki" (szczerze powiedziawszy nie rozumiem ludzi, którzy nazywają tak słuchawki) prezentują się prawie ze wszystkim niesamowicie. Włosy są już kwestią dopasowania, tak by było foremnie. (:
Szczerze powiedziawszy najbardziej przypadła mi do gustu wersja druga, może dlatego, że wreszcie jest coś innego… W każdym razie omawiam! Zestaw arbuzowy (wciąż w modzie!) przeznaczony jest dla osób szalonych, eksperymentujących z barwami. Może w niesamowicie zimnym styczniu kogoś rozgrzeje? Mam na myśli dziewczęta! Jeśli wiecie o co mi chodzi oczywiście. Druga propozycja, kusząca. Tak między nami to… gdybym miała na msp chłopaka, bym bardzo chciała żeby był tak ubrany. W każdym razie mam dziewczynę, oczywiście dobrze ubraną! Trzecia wersja jest dla wszystkich tych, którzy kochają rośliny (ze szczególnym naciskiem na kaktusy!!!). Ogółem wyszło gustownie, tak mi się wydaje przynajmniej.
Kolorystyka wersji arbuzowej (pierwsza).
Kolorystyka wersji drugiej (cielisty+delikatny fiolet).
Kolorystyka wersji trzeciej (delikatna zieleń+żółty).
Outfit niestety jest tylko dla posiadaczy członkostwa vip. Cenowo jest super 2350 sc łącznie, niestety nie wiem czemu, nie uchwyciłam dla Was ceny i musiałam liczyć sama. Wart swojej ceny na pewno jest, stanowi to duży atut.
Makijażu nie ma żadnego, nie ma takiej potrzeby. (:
 
Kreację możecie zakupić u Jasiek11 pod nazwą Take challenge! Zachęcam Was serdecznie do dawania love it, chcę wiedzieć ilu osobom się nie podoba bądź podoba. Zapraszam też do komentowania! Dziękuję wszystkim za uwagę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz