Baner

trwa inicjalizacja, prosze czekac... Gry Erotyczne

Baner 3

trwa inicjalizacja, prosze czekac... GRY MMO

Pieniądze

GRY

niedziela, 31 marca 2013

Jak zarabiać sc i fame

No więc...najpierw chciałam Was BARDZO, ale to BARDZO przeprosić, że nie wchodziłam w weekend. No, ale tak właśnie będzie. Ja nie mam czasu w weekend, więc możecie liczyć jeszcze na Sońkę. Ja wiem, że to można uznać za dziwne, bo ma czas w tygodniu kiedy trzeba się uczyć, a w weekend jak się odpoczywa to nie zajrzy. No, ale właśnie tak ja mam. No to dziś o zarabianiu sc (starcoins) Zapraszam...

To może w punktach, albo nie. Wiecie co? Zarabianie pieniędzy na MSP to nic prostszego! Tylko trzeba przeczytać mój blog xd. Moje wiadomości o tym temacie rozdzielimy na 3 etapy w zależności od lvl. Dla początkujących graczy, średnio zaawansowanych i zaawansowanych.
1. Dla początkujących (lvl 0 - 4 )
- Naucz się robić filmy :) (Będzie to w next poście) i zachęcaj ludzi, do love it na artbookach i lookach.
- Dawaj love it na lookach, artach itd, to tylko jedno kliknięcie, ale za ileś tam dostajesz sc i fame.
- Proś ludzi o grafy, ale pamiętaj nie groź im, że jak odmówią to coś tam, proponuj wymianę grafami.
2. Dla średnio zaawansowanych ( lvl 5 - 15)
- Oglądaj filmy sławnych, które dodatkowo są za prezenty i to najczęściej 10 sek, więc nie marnujesz czasu.
- Nie bój się wydawać sc, kupuj tła i rób filmy. Jak są ciekawe tła, ludzie wtedy oglądają i zdobywasz sc!
- Masz większe zaufanie do sławnych o 20 lvl, więc proś ich z całego serca o grafy, proponuj coś w zamian.
3. Dla zaawansowanych ( lvl 16 - do końca )
- Jak się odezwiesz do gracza o 10 lvl i poprosisz go o grafa to nie odmówi, bo to zaszczyt xd
- Pisz na statusie np; wbijam lvl, graf? <3, wtedy dużo osób daje co chcesz.
- Ty też oglądaj filmy! To, że masz 21 lvl nie znaczy, że jesteś the best! Oglądaj filmy np; 7 lvl!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~   Mam nadzieję, że pomogłam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz