Baner

trwa inicjalizacja, prosze czekac... Gry Erotyczne

Baner 3

trwa inicjalizacja, prosze czekac... GRY MMO

Pieniądze

GRY

piątek, 29 marca 2013

Oddam Konta

Ostatnio nie mam czasu na komputer. Więc skoro nie moge wchodzić na Msp, to postanowiłam, że oddam wam moje inne, niepotrzebne mi konta.




login:      12345olatola12345      12345gotowanawszystko12345    kingaikinga


Hasło: sara12                                sara12                                      sara12




o som właśnie moje niepotrzebne mi konta. 
Informuje was jednak, że wszystkie mają 2 lvl, ale som bardzo blisko 3 :)
A jeśli nie uda wam sie wejść na któreś z tych kont, to znaczy, że ktoś już na nie wcześniej wszedł i zmienił hasło. O i jeszcze dla takich co nie wieżą, to mówie: 
Jeśli nie wieżycie, że te konta istnieją, to se wpiszcie ich loginy do wyszukiwarki znajomych i poszukajcie, a bedą!
Pozdrawiam! 
      Baj!

3 komentarze: