Baner

trwa inicjalizacja, prosze czekac... Gry Erotyczne

Baner 3

trwa inicjalizacja, prosze czekac... GRY MMO

Pieniądze

GRY

piątek, 29 marca 2013

Here without you


Witajcie,
Niosę dla Was niesamowita nowinę! 
Star zdobyła oczekiwany 24 level! Mam nadzieję, że przyniesie on wiele pozytywnych zmian… Kolejna nieoficjalna informacja jest taka, że… Monia wraca do nas na Święta. Tu proszę Was o kolejną dawkę pomocy dla niej! GRATULACJE MONIU!
Aby zdobyć level szybciej stworzyłam "wyjątkową ofertę". Dużo osób wzięło udział, więc wyjaśnię czemu prezentów nie otrzymaliście! Arli troszkę mi to wytłumaczyła. Jeśli dany użytkownik rozda wiele prezentów, po zmianach kiedy kliknie ikonkę KUP w liście życzeń, gra zaczyna się ciąć, wraca do normy i nie wyskakuje to pole "czy chcesz kupić…". Specjalnie wchodzę w takich godzinach kiedy jest Was najmniej, lecz to nie ułatwia w żadnym stopniu sprawy. Wczoraj 2 godziny siedziałam znudzona przed ekranem laptopa i nic się nie zadziało. Więc proszę o zrozumienie, bo to siła wyższa i nie chodzi o to, że upominków rozdać nie chcę! Wręcz przeciwnie. (:

Kilka dni temu odkryłam coś ciekawego. Wiedzieliście o tym, że kiedy dodamy do torebki z uśmiechem naszyjnik, szal oba dodatki się pojawią? Jestem zdumiona tym faktem, bo dzięki tej kompozycji stworzyłam coś imponującego, nie dla vip! Zobaczcie efekty mojej pracy.




Naprawdę połączenie tej torebeczki i futrzastego szaliczka jest cudowne. Look wydaje się być powszechny. Podoba mi się w nim to, że prawie każda partia ciałka naszej moviestar jest zasłonięta. W tym celu dodałam tu te buty z kabaretkami. Aby ucodziennić całość dodałam włosy upięte w zaniedbany koczek, dołączona jest do nich przepaska. Z kolei chciałam ująć też dziewczęcy akcent postawiłam na spódniczkę oraz kolczyki przypominające kokardki. Sweterek według mnie jest przepiękny, byłam w szoku, gdy zobaczyłam, że nie jest dla vip!
Początkowo chciałam żeby wszystko odbyło się w zimnych barwach, jednak zrezygnowałam. Pierwszy zestaw polecam osobom, które lubią wbijać się  w oczy. Ten odcień błękitu jest dość jaskrawy. Chciałam by był taki zimowy efekt. Drugi wariant przeznaczony jest dla miłośników gorącej czekolady. Kolory podchwyciłam z looku starrr_03, jestem nimi zauroczona! Trzecia wersja jest w zimnych barwach, jednakże nie sprawia to, że jest gorsza. Bardzo lubię ten odcień fioletu, taki delikatny, z klasą! (:
Postanowiłam, że nie będę dawać Wam palety kolorów oryginalnej wersji. Jeśli pierwodna kolorystyka Wam odpowiada, kupcie taką. (: 
Przedstawiona wyżej gama prezentuje pierwszy wariant kolorystyczny (czerń+błękit), uchwycone (jak i niżej) kolory pudru.
Barwy wykorzystane w "gorącej czekoladzie".
Kolorystyka trzeciej opcji (fiolet+biel).
Nowy sklep jest super, ale jeśli chodzi o robienie cennika, powiem szczerze: masakra! :( Strój nie jest drogi, biorąc pod uwagę, że jest dość sporo dodatków: kolczyki, szal i torebka. Jeśli jesteście posiadaczkami Tick Lashes i Freckles, odrzućcie je. Za strój zapłacicie wtedy tylko… 2500 sc!
Dodałam mocniejszy puder tak, aby był zauważalny. Użyłam doczepianych rzęs, optycznie powiększają oczy także super. (:
Look możecie zakupić u starrr_03 pod nazwą "Here without you". Byłoby mi bardzo miło gdyby doszło do ponad 100 love it! To tylko jedno kliknięcie, a ja cieszę się jak małe dziecko! (:
Jeśli jesteśmy przy "here without you" to zachęcam Was do zerknięcia tu -> (KLIK!). Znajduje się tam coś ode mnie dla Moni. Część z Was widziała, ale część pewnie nie, więc jeszcze raz daje Wam linka. Proszę o łapki (najlepiej chyba te w górę) oraz komentarze. (:
Liczba komentarzy do postów spada= proszę Was kochani! Przecież to nie jest tak bardzo czasochłonne by tego nie robić… Możecie nawet napisać szalone, głupie czy supcio krejzi. Ważne żeby jakiś ślad pozostał, że takową notkę czytaliście!
Zachęcam bardzo serdecznie do oglądania Zielonowłosej piękności, jeśli macie wątpliwości czy nie oszukuje (5 najlepszych komentarzy wygrywa), zrobię Wam całą rozpiskę kto wygrał oraz dam screeny. Z mojej strony tyle, trzymajcie się ciepło!

1 komentarz: