Baner

trwa inicjalizacja, prosze czekac... Gry Erotyczne

Baner 3

trwa inicjalizacja, prosze czekac... GRY MMO

Pieniądze

GRY

piątek, 29 marca 2013

Swoja Mowistar na awatarze


Dzisiaj postanowiłam zrobić krótką i łatwą instrukcję. Część osób mnie pyta, jak dodać swoją moviestar na avatarze? Już pędzę z wyjaśnieniem!
No to zaczynamy :D
Krok 1
Wchodzimy na MovieStarPlanet.pl i gdy strona nam się załaduje wchodzimy na Miasto filmów
I przechodzimy do Artbook
Gdy strona się załaduje, znajdujemy ten znaczek i klikamy na niego.
Krok 2
Gdy zaczynamy robić swój artbook, klikamy na swoją moviestar (znaczek).
I wyświetlają się nasi wszyscy znajomi… Jako pierwszy jesteś ty! Klikasz więc na siebie i czekasz aż się Twoja postać naładujesz, a teraz podam 2 sposoby na dodanie avatarów.
Jeśli chcesz zrobić avatar ze swoją moviestar ustawioną z daleka poprostu nic nie zmieniamy, niech stoi tam gdzie stoi, możemy ją tylko przenieść oraz dodać jakąkolwiek animację i tło (gdy nie dodamy tła, wtedy będzie ono białe).
Z tłem:
Bez tła:
Krok 3
Gdy już ustawiliśmy swoją moviestar, klikamy na przycisk w klawiaturze Prt scr.
To powinno być w tym miejscu.
Jeśli masz problemy ze zrobieniem screena, przeczytaj też notkę Jaśka11: (KLIK!)
Krok 4
Teraz wchodzimy na Painta  i wklejamy screen tego artbooka. Wystarczy zrobić to tak:
Na górze po lewej stronie klikamy na Edycja
I zjeżdżamy w dół i klikamy Wklej.
W ten sposób mamy cały artbook wklejony do Painta! Ale teraz musimy z niego zrobić avatara :D .
Tak wygląda mój artbook:
Dobra, teraz przechodzimy do avatara.
Po lewej stronie mamy bardzo dużo przyborów, które sie przydają, ale my użyjemy tylko jednego!
Ten przycisk jest jako drug na górze. Znaleźliście go? To ten :D
UWAGA! Każdy ma to włączone, musisz kliknąć na to jeszcze raz, bo inaczej będzie przesuwał się obraz, bez możliwości jego wycięcia!
Jak już kliknęliśmy na przycisk, to zaczynamy wycinać obrazek w ten sposób 
Ja chcę tylko głowę swojej moviestar, jeśli chcesz całą to wystarczy wyciąć ją całą. Pamiętaj tylko, żeby avatar był równy w szerokości i długości, inaczej będzie się brzydko rozciągał.
Gdy już wycięliśmy swoją moviestar klikamy prawy przycisk myszki i klikamy Kopiuj do…
I tam zapisujecie w komputerze ten swój avatar :)
>Krok 5
Wchodzimy teraz na strone imgur.com >Klik<
I klikamy na "Computer"
I wyświetlają się nasze piosenki,obrazy itp. 
Tam gdzie zapisałeś/aś swoją moviestar tam wchodzimy i klikamy na nią :D
Nie ma obrazka :o  
Więc klikamy "Start Upload" To jest niżej od "Computer" i wtedy załaduje się nam obrazek :D
Nagle mamy zbyt dużo linków. Bierzemy ten który kończy się na .png czyli na ten:
Kopiujemy go i…
Krok 6
Jeśli to teraz czytasz zejdź myszką wyżej i kliknij na swój nick :)
I w tym miejscu wklejamy ten link
Potem klikamy "OK" i wracamy do CHATU i możemy cieszyć się nowym avatarem, tylko że jak będziesz pisał/a musisz odczekać na załadowanie się avatara, potem się pojawi :) Wszelkie pytania do mnie ja tu mam nick "Unfo" więc napewno mnie poznacie, a na MSP Ally Star. Dobra, myślę że wam pomogłam, paaa! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz